Estetska i korektivna dermatologija lica i tijela

REGENERATIVNA I ANTI-AGE MEDICINA

Anti-age medicina dio je medicine o kojem se mnogo govori, a zapravo se malo zna, jer se poistovjećuje samo s terapijom bora. No anti-age medicina ima mnogo šire značenje, što znači da osim terapije bora, anti-age medicina omogućava spriječavanje preranog starenja i prevenciju različitih bolesti, koje uključuju kardiovaskularni sustav, gastrointestinalni sustav i središnji živčani sustav te vodi brigu o psihološkom zdravlju, zdravlju urogenitalnog i lokomotornog sustava. Suvremenim dijagnostičkim i terapijskim metodama omogućava zdravo starenje. Starenje je normalan fiziološki proces koji se ne može zaustaviti, ali uz velik napredak medicine taj se proces može usporiti i svi simptomi starenja ublažiti i odgoditi.

Anti-age medicina nastoji pokazati što je za svaku osobu najbolje i pristup je strogo individualan.

Anti-age medicina na temelju rezultata obrade daje strogo individualne savjete o promjeni stila života kao i o promjeni prehrane, pruža informacije o vrsti bioidentičnih hormona koji su nam potrebni, o vrsti vitamina te o obliku fizičke aktivnosti koji bismo trebali provoditi. Anti-age medicina omogućava rješavanje mnogih problema muškaraca i žena i počinje se provoditi već nakon tridesete odnosno trideset i pete godine života, naravno prema strogo individualnim programima.

Da bismo usporili i smanjili simptome starenja, uloga regenerativne i anti-age medicine jest da terapijom smanji ili uspori pad mišićne mase, da smanji ili uspori pojavu masnih naslaga posebno u predjelu trbuha, da kod žena riješi probleme „napadaja vrućina“, poremećaje sna i noćnog znojenja, smanji potrebu za slatkim te da regulira tjelesnu težinu. Osim toga, anti-aging terapijski postupci spriječavaju prerani gubitak kolagena i omogućavaju regeneraciju kože. Smanjuju rizik od kardiovaskularnih bolesti i pružaju generalno bolji osjećaj organizma. Ispravna anti-aging hormonalna terapija koristi prirodne hormone koji su bioidentični s hormonima koji već postoje u organizmu. Terapija bioidentičnim hormonima strogo je individualno definirana i prilagođena. Terapija se provodi pomoću krema i gelova koji se nanose na kožu, sadrže bioidentične hormone ( engl. Bioidentical Hormone Replacement Therapy ili skrećeno BHRT), a mogu rješavati niz problema u menopauzi i andropauzi. Da bi se terapija BHRT mogla primijeniti, potrebna je kompletna obrada i pretrage hormonskog statusa iz sline, krvi i urina. Kreme i gelovi pripremaju se u skladu s nalazima hormona, a vrsta hormona i njihova koncentracija prilagođena je individualnim potrebama. To znači da su pripravci magistralni, individualno određeni. Nutricionističko savjetovanje u sklopu anti-aging programa doprinosi sveopćem boljem stanju organizma. Smisao anti-aging programa kao i eventualnog uvođenja BHRT-a prevencija je bolesti kao i usporavanje pojave simptoma starenja te na taj način omogućava zdravo, svježe i lijepo starenje.✫